اخبار

انعقاد بیش از 900 قرارداد و تفاهم نامه در گردهمایی فناورانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز

انعقاد بیش از 900 قرارداد و تفاهم نامه در گردهمایی فناورانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز
در پایان سه روز گردهمایی فناورانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بیش از 900 میلیارد تومان قرارداد و تفاهم نامه بین شرکت‌های دانش‌بنیان و دستگاه‌ها و نهادهای مورد نیاز این فناوری‌ها منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، در گردهمایی سه روزه ارائه نیازهای فناورانه در حوزه پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل صندوق برپا شد، بیش از 8 نشست ارائه نیاز فناورانه و بیش از 240 نشست تجاری بین دستگاه های اجرایی و شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.
در نهایت این نشست‌ها به انعقاد 33 قرارداد و تفاهمنامه به ارزش بیش از 900 میلیارد تومان بین دستگاه‌های اجرایی و شرکت های دانش‌بنیان منجر شد.
از جمله این قرارداد و تفاهم نامه ها که در حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به امضا رسید می‌توان به تفاهم نامه ای به ارزش 20 میلیارد تومان بین صنایع الکترو اپتیک صاایران و گمرک ایران با موضوع نصب دستگاه های ایکس ری، بین دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با شرکت تجدید بنای توسعه کیش به ارزش 11 میلیارد تومان با موضوع خرید سامانه هوشمند حفاظت پیرامون و قرارداد بین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و شرکت دنیای پردازش به ارزش 4 میلیارد تومان با موضوع تجهیز ناوگان حمل و نقل درون شهری به دستگاه هوشمند سیپاد اشاره کرد.
همچنین صبح امروز در حضور سردار هادیان فر رئیس پلیس راهور ناجا دو تفاهم نامه بین شرکت فناوران توسعه امن ناجی به نمایندگی از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با موضوع راه اندازی سیستم های خورشیدی آتش سرد به ارزش یک میلیارد تومان با شرکت تاتماکو و با موضوع تهیه پلاک های هوشمند خودرو به ارزش 100 میلیارد تومان با شرکت ویرا دانش به امضا رسید.

همچنین در حاشیه گردهمایی تفاهم‌نامه‌ای با ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان بین شرکت دانش بنیان پرتوسازان سلامت سپاهان و گمرک ایران با موضوع خرید ۱۵ دستگاه x ray به امضا رسید.

.

۱۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۳
تعداد بازدید : ۲,۶۸۷