اخبار

بیست و هفتمین نشست کمیسیون تخصصی مدیریت، اقتصاد و بازرگانی شورای عالی عتف

بیست و هفتمین نشست کمیسیون تخصصی مدیریت، اقتصاد و بازرگانی شورای عالی عتف
بیست و هفتمین نشست کمیسیون تخصصی مدیریت، اقتصاد و بازرگانی شورای عالی عتف در تاریخ 97/02/10 در محل دبیرخانه شورا برگزار شد.

بیست و هفتمین نشست کمیسیون تخصصی مدیریت، اقتصاد و بازرگانی شورای عالی عتف در تاریخ 97/02/10 با حضور نمایندگان وزارتخانه های( صنعت، معدن و تجارت- نفت - تعاون، کار و رفاه اجتماعی-  جهاد کشاورزی - وزارت ارتباطات علوم تحقیقات و فناوری - اقتصاد و دارایی - بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران) و متخصصان دانشگاهی، در محل دبیرخانه شورا به منظور بحث و بررسی در خصوص« آسیب شناسی نحوه مواجهه با چالش های ملی و ارائه راهکارهای مدیریتی برای آینده برگزار گردید.

در این جلسه چالش های کلان ملی آب، حمل و نقل، آلودگی، محیط زیست و سلامت از منظر مدیریتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین اعضا کمیسیون  چالش های نظام بانکی، نظام مالی ناکارآمد و غیرشفاف و نظام تامین اجتماعی را به عنوان چالش های اصلی کشور در حوزه اقتصادی ارزیابی و سازوکار نحوه مواجهه مدیریتی با این کلان چالش ها را پیشنهاد کردند. با توجه به تنوع چالش های فعلی کشور، اعضا کمیسیون بر تدوین راهکارها و پیشنهادات سیاستی برای بهبود فرایند حکمرانی و مدیریت نحوه مواجهه با چالش های کلان ملی تاکید کردند.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۵۴
تعداد بازدید : ۱,۰۹۸