اخبار

جلسه ستاد سلامت وزارت علوم برگزار شد

جلسه ستاد سلامت وزارت علوم برگزار شد
جلسه ستاد سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور دکتر منصور غلامی، نایب رییس شورای عالی عتف و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاونان وزارتخانه و اعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف، در این جلسه که در ادامه جلسات منظم ستاد سلامت وزارتخانه برگزار شد، هر یک از معاونان و اعضاء گزارشی از فعالیت‌های مجموعه‌های تحت مدیریت ستادی و بخش‌های مرتبط در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در چگونگی مدیریت پیامدها و آثار بیماری کرونا بر فعالیت‌های نظام‌ها و زیرنظام‌های مجموعه آموزش عالی ارائه کردند.

دکتر غلامی وزیر علوم، در این جلسه پس از شنیدن گزارش نحوه برگزاری کلاس‌های غیرحضوری و آموزش‌های الکترونیکی، روند کلی برگزاری کلاس‌های آموزش از راه دور را "مثبت و رو به بهبود" ارزیابی کرد.

وی همچنین از این رویکرد آموزشی به عنوان یک فرصت یاد کرد و خواستار تداوم آموزش‌ها و رفع اشکالات آن در همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور شد.

دکتر غلامی تاکید کرد: معاونت آموزشی وزارت علوم و بخش‌های مرتبط در دانشگاه‌ها با همکاری وزارت ارتباطات مشکلات موجود در برگزاری آموزش‌های الکترونیک را به سرعت رفع کرده تا روز به روز شاهد ارتقای کیفیت این آموزش‌ها باشیم.

گفتنی است از روزهای نخست اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور در اوایل اسفندماه سال گذشته، ستاد سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری زیر نظر وزیر تشکیل و درباره نحوه فعالیت بخش‌های مختلف نظام آموزش عالی کشور بحث و تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شد و تصمیم‌های اتخاذ شده در قالب نامه، بخشنامه‌ها و دستورالعمل تهیه و ابلاغ شد.

۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ۱۳:۰۴
تعداد بازدید : ۱,۴۵۲