اخبار

برپایی نمایشگاه فرصت‌های داخل و رونق تولید در شیراز

برپایی نمایشگاه فرصت‌های داخل و رونق تولید در شیراز
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اعلام کرد که نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید از ۱۳ آذرماه در شیراز آغاز به کار خواهد کرد و تا ۱۶ آذر برپا است.

حمیدرضا ایزدی شنبه ۹ آذر در جمع خبرنگاران، هدف از برپایی اولین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید را قطع حلقه‌های وابستگی بنگاه‌های تولیدی به قطعات و مواد اولیه وارداتی اعلام و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه درمحل دائمی  نمایشگاه بین‌الملی فارس در شیراز برگزار می‌شود.

او گفت: در کنار برگزاری این نمایشگاه، سمینار نقش صندوق‌های مالی در حمایت از پژوهشگران و فنآوران و سمینار انقلاب صنعتی چهارم میز ملی برق و الکترونیک در محل اتاق بازرگانی فارس و نشست‌های رخ به رخ با مشارکت پارک علم وفنآوری، مراکز رشد دانشگاهی و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و سمینار بررسی نقش دانشگاه در تحقق اهداف انقلاب صنعتی و الزامات در راهکارها، در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.

ایزدی با تاکید براینکه یکی از زیرساخت های رونق تولید شناسایی عوامل تولید و از مهمترین راه های تحقق آن، شناسایی از طریق برگزاری نمایشگاه‌هاست، اضافه کرد: نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید، در زمینه ارائه دستاوردها و تعامل و هم افزایی بین تولید کننده و متقاضی و معرفی امکانات و نیازها تاثیرگذار است

.

۱۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۱۶
تعداد بازدید : ۱,۶۴۲