اخبار

ششمین جلسه هم اندیشی مناطق ویژه علم و فناوری کشور در استان اصفهان برگزار میشود.

ششمین جلسه هم اندیشی مناطق ویژه علم و فناوری کشور در استان اصفهان برگزار میشود.
ششمین جلسه هم اندیشی مناطق ویژه علم و فناوری کشور در استان اصفهان با حضور دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف)، استاندارهای آذربایجان شرقی، اصفهان و یزد روز چهارشنبه مورخ 4/5/96 در محل شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان تشکیل می شود.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، ششمین جلسه هم اندیشی مناطق ویژه علم و فناوری کشور روز چهارشنبه مورخ 4/5/96 در محل شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان تشکیل میشود.

شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری مسئولیت راهبری و مدیریت تاسیس و توسعه مناطق ویژه علم و فناوری را در کشور برعهده دارد. از این رو دبیرخانه شورای عالی عتف به منظور هماهنگی و هم ­­افزایی عوامل موثر در حوزه علم و فناوری کشور پنج جلسه هم ­اندیشی در تهران، یزد، تبریز، مشهد و بوشهر برگزار نمود.  

ششمین جلسه هم ­اندیشی با حضور دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف)، استاندارهای آذربایجان شرقی، اصفهان و یزد، مدیران و کارشناسان دبیرخانه شورای عالی عتف، نمایندگان دستگاههای اجرایی ذیربط، نمایندگان استانهای دارای مجوز منطقه ویژه علم و فناوری از استانهای آذربایجان شرقی، خراسان رضوی،اصفهان، یزد و بوشهر تشکیل می­ گردد.

گزارش فعالیتهای مناطق ویژه علم و فناوری، پروژه­های در حال انجام مناطق ویژه و گزارشی از فعالیتهای بین­ المللی دبیرخانه شورا با موسسات بین ­المللی همچون سازمان صنعتی ملل متحد(UNIDO)، موسسه فناوری اتریش(AIT) و ... در این هم­ اندیشی ارائه می­گردد.  

 

 

۳ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۲۵
تعداد بازدید : ۶,۲۹۲