اخبار

احصاء شرح خدمات کمیسیون تخصصی حمل و نقل و عمران در راستای شرح تفصیلی وظایف و اختیارات شورای عالی عتف

احصاء شرح خدمات کمیسیون تخصصی حمل و نقل و عمران در راستای شرح تفصیلی وظایف و اختیارات شورای عالی عتف
شصت و هفتمین جلسه کمیسیون تخصصی حمل و نقل و عمران شورای عالی عتف با محوریت مروری بر شرح وظایف شورای عالی عتف و کمیسیون های تخصصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)؛ شصت و هفتمین جلسه کمیسیون تخصصی حمل و نقل و عمران شورای عالی عتف با محوریت مروری بر شرح وظایف شورای عالی عتف و کمیسیون های تخصصی برگزار شد.

فعالیت های انجام شده و در حال انجام مبحث 19 و دیگر موضوعات مرتبط نیز توسط دکتر شکرچی زاده به نمایندگی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ارائه شد. ایشان ضمن اشاره به اهمیت بحث انرژی در ساختمان ها گفت: سالانه حدود 5 تا 6 میلیارد دلار اتلاف انرژی تنها در بخش ساختمان داریم که با استفاده از راهکارهای ساده ای همچون رعایت مبحث 19 به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

وی افزود:  مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی این آمادگی را دارد تا درخصوص بحث زلزله و راهکارهای کاهش خطرپذیری آن را ارائه دهد.

در پایان جلسه مقرر شد تا اعضای کمیسیون نظرات خود را درخصوص شرح خدمات کمیسیون تخصصی حمل و نقل و عمران ذیل شرح تفصیلی وظایف شورای عالی عتف ارائه تا پس از جمع بندی به دبیرخانه شورای عالی عتف ارسال شود.

۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ۰۸:۳۴
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۲,۷۳۷