اخبار

صد و چهل و هشتمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری؛ با محوریت تصویب سیاست ها و اولویت های علم و فناوری کشور برگزار شد.

صد و چهل و هشتمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری؛ با محوریت تصویب سیاست ها و اولویت های علم و فناوری کشور برگزار شد.
صد و چهل و هشتمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، روز چهارشنبه مورخ 03/09/1395برگزار شد. تصویب دستورالعمل حضور و غیاب اعضای کمیسیون های تخصصی، اصلاح آیین نامه تاسیس و توسعه مناطق ویژه علم و فناوری، تصویب سیاست ها و اولویت های علم و فناوری کشور، بررسی آخرین وضعیت پیشرفت شاخص های علم و فناوری و رونمایی از سامانه نما (جای گاه علم، فناوری و نوآوری ایران در جهان) در دستور کار این جلسه بود.

 به گزارش روابط عمومی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف)، یکصد و چهل و هشتمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، روز چهارشنبه مورخ 03/09/1395برگزار شد. تصویب دستورالعمل حضور و غیاب اعضای کمیسیون های تخصصی، اصلاح آیین نامه تاسیس و توسعه مناطق ویژه علم و فناوری، تصویب سیاست ها و اولویت های علم و فناوری کشور، بررسی آخرین وضعیت پیشرفت شاخص های علم و فناوری و رونمایی از سامانه نما (جای گاه علم، فناوری و نوآوری ایران در جهان) در دستور کار این جلسه بود.

در این جلسه  دکتر فصیحی دبیر کمیسیون تدوین و هماهنگی دبیرخانه شورای عالی عتف ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت جمع آوری پیشنهادات کمیسیون های تخصصی شورای عالی عتف درخصوص سیاست ها و اولویت های علم و فناوری کشور برای بازه زمانی 1396-1400، نظر مثبت کمیسیون دائمی را جهت جمع بندی نهایی برای ارائه در جلسه آتی شورای عالی عتف اخذ کردند.

در ادامه این جلسه موضوع اصلاح آیین نامه تاسیس و توسعه مناطق ویژه علم و فناوری توسط دکتر پاکزاد مطرح شد و اعضا نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

سایر دستورات در برنامه بدلیل نبود فرصت کافی به جلسه بعد کمیسیون دائمی موکول شد. 

این جلسه در محل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

۷ آذر ۱۳۹۵ ۰۹:۵۷
روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف |
تعداد بازدید : ۲,۷۴۰