اخبار

دبیرخانه شورای عالی عتف: استان تهران بیشترین اعتراض ثبت شده شرکت های دانش بنیان را دارا می باشد

دبیرخانه شورای عالی عتف:  استان تهران بیشترین اعتراض ثبت شده شرکت های دانش بنیان را دارا می باشد
در راستای اجرای ماده (7) قانون دانش‌بنیان و ماده 30 آیین‌نامه اجرای آن وارزیابی ، تایید صلاحیت شرکتها و موسسات دانش بنیان تعداد 104 مورد اعتراض در دبیرخانه شورای عالی عتف ثبت شده است که از لحاظ موقعیت جغرافیایی بیش از 48 مورد (46%) اعتراضات ثبت شده از استان تهران و بقیه از سایر استان ها می باشد.

 به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف ، در راستای اجرای ماده (7) قانون دانش‌بنیان و ماده 30 آیین‌نامه اجرای آن، تعداد یازده جلسه رسیدگی به اعتراضات شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان با حضور نمایندگان دبیرخانه شورای عالی عتف، نمایندگان دستگاه های مورد اعتراض و همچنین نمایندگان شرکت‌های معترض برگزار شده است.

گفتنی است ،فرایند رسیدگی به اعتراضات در دبیرخانه شورای عالی عتف با ثبت اعتراض توسط شرکت معترض در سامانه رسیدگی به اعتراضات دبیرخانه آغاز و در ادامه جهت تکمیل پرونده مستندات لازم از شرکت دریافت می‌شود.

همچنین ،بعد از بررسی کارشناسی اولیه، کارگروهی با حضور نمایندگان دبیرخانه، نمایندگان دستگاه مورد اعتراض و نماینده شرکت معترض تشکیل می‌شود و اعتراض شرکت از جنبه‌های مختلف، بررسی و راهکارهای لازم اتخاذ و ابلاغ می‌شود.

شایان ذکر است که شیوه‌نامه رسیدگی به اعترضات شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان در مورخ 27/10/96 به تصویب کمیسیون دائمی شورای عالی عتف رسیده است.

خاطر نشان می گردد ، از آغاز رسیدگی به اعتراضات تا پایان شهریورماه سال جاری از 104 مورد اعتراض در دبیرخانه شورای عالی عتف ثبت شده است که از این تعداد 84 مورد بررسی و ابلاغ نهایی شده است و 20 مورد در حال بررسی است که نتایج بررسی آنها نیز بزودی اعلام خواهد شد.

شایان ذکر می باشد ، از 104 اعتراض ثبت شده 84 مورد (81%) مربوط به ارزیابی و تایید صلاحیت شرکت و موسسات دانش بنیان و تعداد 20 مورد (19%) مربوط به حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان است، از لحاظ موقعیت جغرافیایی بیش از 48 مورد (46%) اعتراضات ثبت شده از استان تهران و بقیه از سایر استان ها است.  

بنا به گزارش فوق به بیش از 80درصد اعتراضات شرکت های دانش بنیان که اعتراض خود را در دبیرخانه شورای عالی عتف ثبت کرده بودند رسیدگی شده است.

۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۷
تعداد بازدید : ۲,۰۴۷